Vahetus ja tagastus
MIDA TEHA, KUI TELLITUD TOODE EI SOBI
Kas ma saan tagastada e-poest ostetud tooteid?
JAH! Tellisid toote, aga selle suurus, lõige või lapse reaktsioon ei sobi – ei ole probleemi!
Too või postita mittesobiv toode 14 päeva jooksul sulle kõige paremini sobivasse Lenne e-poe tagastuspunkti ja kanname sulle nädala jooksul raha tagasi.
Tagastatavad tooted peavad olema pakendis, kasutamata ja kõikide originaaletikettidega. Juhul, kui toode on määrdunud või on muul moel rikutud tagastamistingimusi, on Lenne OÜ-l õigus loobuda tagastatava kauba vastu võtmisest. Tagastamine pakiautomaatidesse on omal kulul.
Kas ma saan vahetada e-poest ostetud tooteid?
Tellides uue toote ja tagastades sobimatu, on võimalik teha vahetusi. Uue suuruse, mudeli või värvi saamiseks tee lihtsalt uuele tootele Lenne e-poes uus tellimus ja tagasta mittesobiv toode.
Kampaania ajal ostetud toodete vahetuseks tuleb samuti tagastada tooted tagastuspunkti ning teha uus tellimus. Juhul, kui sooduskampaania on uue tellimuse tegemise ajaks lõppenud, siis varasema kampaaniahinnaga uut ostu teha ei saa.
Kuhu saan tagastada Lenne e-poest tellitud tooteid?
Vormistage pakk saajale LENNE (+372 5627 5252) ning saatke sihtkohta:
OMAL KULUL
- Omniva Tallinna Tondi Selveri pakiautomaat / telefon +372 5627 5252
- SmartPost Tallinna Tondi Selveri pakiautomaat / telefon +372 5627 5252
- DPD Tondi Selveri pakiautomaat / Telefon: +372 5627 5252
või viige pakk:
TASUTA
- Lenne Vabrikupood (Mustamäe tee 29, Tallinn) / E-R 10-19 L 10-16
Kuidas tagastada e-poest ostetud tooteid?
Võta kotis olev arve ning tõmba ring ümber toodetele, mida soovid tagastada. Lisa arve koos tagastatavate toodetega kotti ning võimalusel kasuta koti sulgemiseks kasutamata liimiriba. Eemalda kotilt vana pakikleeps. Kauba võib tagasi saata ka oma pakendiga. Peaasi, et pakk oleks kindlalt suletud ning arve koos mittesobiva kaubaga kotis. Saada pakk Omniva/Smartposti/DPD pakiautomaadi kaudu Lenne e-poe tagastuspunkti või too pakk Lenne Vabrikupoodi.
Kui arve on kaduma läinud, siis on kolm võimalust tagastuse vormistamiseks:
- prindi e-mailiga saadetud Lenne e-poe arve ning tõmba ring ümber toodetele, mida soovid tagastada ja lisa see kotti
- kirjuta valgele paberile oma nimi, tellimuse number ning tagastatavad tooted ja lisa see kotti
- saada info tagastatavate toodete kohta kirjalikult aadressile epood@lenne.ee ning ära unusta pakile lisamast enda tellimuse numbrit
Kuidas tagastada tooteid pakiautomaadi kaudu?
Lenne e-poe tellimustel tagastuskoodi ei ole. Pakiautomaadi kaudu tagastamisel tuleb tagastatavad tooted postitada uue erakliendi saadetisena ja tasuda postikulu.
Omniva, DPD ja Smartposti tagastuspunktid:
- Omniva Tallinna Tondi Selveri pakiautomaati / telefon : +372 5627 5252
- SmartPost Tallinna Tondi Selveri pakiautomaati / telefon : +372 5627 5252
- DPD Tondi Selveri pakiautomaat / Telefon: +372 5627 5252
NB! Kauba saatekulu tagastamisele ei kuulu.