Kuidas osta?

Valige välja sobivad tooted ja lisage need ostukorvi. Kõik hinnad on eurodes ja sisaldavad 20% käibemaksu.

Vaadake üle ostukorv ja täitke tellimiseks vajalikud andmed. Klientide andmed ei kuulu avaldamisele tellimusega mitteseotud inimestele, sh ei anta kontaktide ja tellimuse informatsiooni tellija pereliikmetele ja sugulastele. Infot väljastatakse kolmandatele isikutele ainult tellija kirjalikul nõusolekul.

Kauba hinnale võib lisanduda saatmise tasu, mis sõltub valitud saatmisviisist. Kui ostukorvi maksumus ületab 50€, ei lisandu toodete hinnale Eesti-sisese DPD, Omniva või SmartPOSTi pakiautomaadi tarnel transpordi hinda. Kui ostukorvi maksumus ületab 100€, ei lisandu toodete hinnale Läti ja Leedu tarne korral Omniva transpordi hinda. Kui ostukorvi maksumus ületab 150€, ei lisandu toodete hinnale Soome tarne korral SmartPosti transpordi hinda.

Tasuge tellimuse eest läbi pangalingi, VISA või Mastercardiga.

Kohaletoimetamine

Kui olete edukalt tasunud ostukorvis olevate toodete eest, saabub e-mailile kiri “tellimus kinnitatud” koos tellimuse andmetega. Kui makse õnnestus, aga kinnituskirja ei saabunud, siis võtke kindlasti ühendust LENNE e-poe klienditoega E-R 8-16.30. Kinnituskirja saatmise järel asutakse teie tellimust täitma. Tellimuse komplekteerimine võtab aega 1-3 tööpäeva.

Kauba saab tellida Omniva, DPD või Itella SmartPOSTi pakiautomaatidesse ning Lenne Vabrikupoodi, valides tarneks ” Tulen ise järele”. Kui ostukorvi maksumus ületab 50€, ei lisandu toodete hinnale Eesti-sisese DPD, Omniva või SmartPOSTi pakiautomaadi tarnel transpordi hinda. Kui ostukorvi maksumus ületab 100€, ei lisandu toodete hinnale Läti ja Leedu tarne korral Omniva transpordi hinda. Kui ostukorvi maksumus ületab 150€, ei lisandu toodete hinnale Soome tarne korral SmartPosti transpordi hinda.

Lenne Vabrikupoodi ise järele tulles on tarneajad järgmised:

E-R enne kell 13.00 tellides ootab Sind pakk poes alates 16.00.
L-P tellides saate paki kätte esmaspäeval alatest 16.00.

LENNE VABRIKUPOOD (Mustamäe tee 29, Tallinn)
NB! Ainult e-poe kauba kättesaamine/tagastamine

Lahtiolekuajad:
E-R 12-19
L 10-16
P ja riiklikel pühadel suletud

Pakiautomaati tellitud pakkide maksimaalne tarneaeg on kuni 14 päeva.

LENNE OÜ-l on õigus e-poe vahendusel sõlmitud müügilepingust taganeda ning tellitud kaup jätta üle andmata juhul, kui kaup on laost otsa saanud või kauba hinda või omadusi on e-poes kuvatud valesti süsteemivea või eksituse tõttu.

Kui LENNE OÜ-l ei ole võimalik tellimust täita, võetakse tellijaga ühendust e-maili või telefoni teel ning tagastatakse tellimuse summa.

Defekti ilmnemisel teatage sellest hiljemalt kahe kuu jooksul peale puuduse ilmnemist aadressile epood@lenne.ee.

Tootepildid on illustratiivse tähendusega.

MIDA TEHA, KUI TELLITUD TOODE EI SOBI

Kas ma saan tagastada e-poest ostetud tooteid?

JAH! Tellisid toote, aga selle suurus, lõige või lapse reaktsioon ei sobi – ei ole probleemi!
Too või postita mittesobiv toode 14 päeva jooksul sulle kõige paremini sobivasse Lenne e-poe tagastuspunkti ja kanname sulle nädala jooksul raha tagasi.
Tagastatavad tooted peavad olema pakendis, kasutamata ja kõikide originaaletikettidega. Juhul, kui toode on määrdunud või on muul moel rikutud tagastamistingimusi, on Lenne OÜ-l õigus loobuda tagastatava kauba vastu võtmisest.

Kuhu saan tagastada Lenne e-poest tellitud tooteid?

Lenne e-poe tagastuspunktid on:

  • Omniva Tallinna Tondi Selveri pakiautomaat / telefon +372 5627 5252
  • SmartPost Tallinna Tondi Selveri pakiautomaat / telefon +372 5627 5252
  • DPD Tondi Selveri pakiautomaat / Telefon: +372 5627 5252
  • Lenne Vabrikupood(Mustamäe tee 29, Tallinn) / E-R 12-19, L 10-16

Kuidas tagastada e-poest ostetud tooteid?

Võta kotis olev arve ning tõmba ring ümber toodetele, mida soovid tagastada. Lisa arve koos tagastatavate toodetega kotti ning võimalusel kasuta koti sulgemiseks kasutamata liimiriba. Kauba võib tagasi saata ka oma pakendiga. Peaasi, et pakk oleks kindlalt suletud ning arve koos mittesobiva kaubaga kotis. Saada pakk Omniva/Smartposti/DPD pakiautomaadi kaudu Lenne e-poe tagastuspunkti või too pakk Lenne Vabrikupoodi.

Kui arve on kaduma läinud, siis:

  • prindi e-mailiga saadetud Lenne e-poe arve ning tõmba ring ümber toodetele, mida soovid tagastada ja lisa see kotti
  • kirjuta valgele paberile oma nimi, tellimuse number ning tagastatavad tooted ja lisa see kotti
  • saada info tagastatavate toodete kohta kirjalikult aadressile epood@lenne.ee ning ära unusta pakile lisamast enda tellimuse numbrit

Kuidas tagastada tooteid pakiautomaadi kaudu? 

Lenne e-poe tellimustel tagastuskoodi ei ole. Pakiautomaadi kaudu tagastamisel tuleb tagastatavad tooted postitada uue erakliendi saadetisena ja tasuda postikulu.  Omniva või Smartposti tagastuspunktid:

  • Omniva Tallinna Tondi Selveri pakiautomaati / telefon : +372 5627 5252
  • SmartPost Tallinna Tondi Selveri pakiautomaati / telefon : +372 5627 5252
  • DPD Tondi Selveri pakiautomaat / Telefon: +372 5627 5252