JAH! Tellisid toote, aga selle suurus, lõige või lapse reaktsioon ei sobi – ei ole probleemi!
Too või postita mittesobiv toode 14 päeva jooksul sulle kõige paremini sobivasse Lenne e-poe tagastuspunkti ja kanname sulle nädala jooksul raha tagasi.
Tagastatavad tooted peavad olema pakendis, kasutamata ja kõikide originaaletikettidega. Juhul, kui toode on määrdunud või on muul moel rikutud tagastamistingimusi, on Lenne OÜ-l õigus loobuda tagastatava kauba vastu võtmisest.
Tellides uue toote ja tagastades sobimatu, on võimalik teha vahetusi. Uue suuruse, mudeli või värvi saamiseks tee lihtsalt uuele tootele Lenne e-poes uus tellimus ja tagasta mittesobiv toode.
Kampaania ajal ostetud toodete vahetuseks tuleb samuti tagastada tooted tagastuspunkti ning teha uus tellimus. Juhul, kui sooduskampaania on uue tellimuse tegemise ajaks lõppenud, siis varasema kampaaniahinnaga uut ostu teha ei saa.
Lenne e-poe tagastuspunktid on:
Võta kotis olev arve ning tõmba ring ümber toodetele, mida soovid tagastada. Lisa arve koos tagastatavate toodetega kotti ning võimalusel kasuta koti sulgemiseks kasutamata liimiriba. Eemalda kotilt vana pakikleeps. Kauba võib tagasi saata ka oma pakendiga. Peaasi, et pakk oleks kindlalt suletud ning arve koos mittesobiva kaubaga kotis. Saada pakk Omniva/Smartposti pakiautomaadi kaudu Lenne e-poe tagastuspunkti või too pakk Lenne Vabrikupoodi.
Kui arve on kaduma läinud, siis:
Lenne e-poe tellimustel tagastuskoodi ei ole. Pakiautomaadi kaudu tagastamisel tuleb tagastatavad tooted postitada uue erakliendi saadetisena ja tasuda postikulu.
Omniva ja Smartposti tagastuspunktid:
NB! Kauba saatekulu tagastamisele ei kuulu.