TEGIN TELLIMUSE, AGA SOOVIN SEDA MUUTA
Kas juba makstud tellimusele saab tooteid lisada?
Helista esimesel võimalusel klienditoe numbrile +372 5627 5252 (E-R 8-16.30). Kui sinu pakk ei ole veel kullerile üle antud, anname sulle juhised toodete lisamiseks. Kui pakk on juba majast lahkunud, tee uutele toodetele lihtsalt uus tellimus.
Tegin tellimuse, aga valisin vale pakiautomaadi/suuruse/värvi. Kas saan oma tellimust veel muuta?
Helista esimesel võimalusel klienditoe numbrile +372 5627 5252 (E-R 8-16.30). Kui pakk ei ole veel majast lahkunud ja meie võimuses on pakkuda sulle seda, mille vastu sa vahetuse teha soovid, siis anname endast kõik, et saabuv tellimus vastaks just täpselt sinu soovile. Kui pakk on juba majast lahkunud, siis tee õigetele toodetele lihtsalt uus tellimus ja tagasta mittesobivad tooted. Vaata infot tagastamise kohta siit.
Kas on võimalik tühistada juba makstud tellimust?
Helista kiirelt meie klienditoe numbrile +372 5627 5252 (E-R 8-16.30). Kui pakk ei ole juba kullerile üle antud ja meie võimuses on selle leidmine juba pakitud tellimuste seast, saame selle loomulikult tühistada. Kui juba komplekteeritud paki leidmine ei ole kuidagi võimalik ja see läheb sinu poole siiski teele, siis tagasta lihtsalt saabunud tellimus ja tagastatud toodete eest kanname sulle 14 päeva jooksul raha tagasi. Vaata infot tagastamise kohta siit.
Valisin tarnemeetodiks “Tulen ise järele”. Millal võin pakile järele minna?
Lenne Vabrikupoodi ise järele tulles on tarneajad järgmised:
E-N enne kell 14.00 tellides ootab Sind pakk poes järgmisel päeval alates 16.00.
R-P tellides saate paki kätte esmaspäeval alatest 16.00.
NB! Eraldi kinnituskirja e-mailile ei saadeta.
LENNE VABRIKUPOOD (Mustamäe tee 29, Tallinn)
Lahtiolekuajad:
E-R 10-19
L 10-16
P ja riiklikel pühadel suletud